Ahad, 24 April 2011

RuMaHkU SyUrGaKu..

Rumahku Syurgaku...

Ya Allah,
Aku mohon kepadamu..
Permudahkan segala urusanku..
Berikan hidayahMu..

Ya Allah,
Ingin sekali hambaMu ini merasa hidup seperti keluarga yang lain..
Hidup bersama suami dan anak tersayang
Hidup di rumah sendiri
Yang Penuh gelak ketawa.. gurau senda..

Alangkah indahnya kalu kita dapat hidup bersama keluarga sendiri di rumah yang terasing dari keluarga.. terasa ingin merasa hidup sedemikian.. hantar anak ke sekolah.. ambil anak.. masak utk keluarga sendiri.. mengemas keseluruhan rumah.. tanam pokok bunga..

TAPI...

Tah bila aku akan dapat rasa.. tiada sapa yang faham dan mengerti perasaan aku.. Telah 3 tahun aku hanya memendam rasa.. tak tau nak mengadu pada siapa.. mungkin ini adalah jalan terbaik buat aku.. meluahkan pada sesuatu yang tidak boleh bersuara dan tidak akan menyakitkan hati aku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan