Ahad, 24 April 2011

My BeLoVeD SoN

Minggu ni aku tinggal waffiy di sik.. maklumlah mak2 saudara dia nak balik.. kata depa.. tapi x tau la jadi balik ka dak.. ermm.. mmg ssh nak tinggalkan dia tapi dia pn x berapa sihat.. batuk n selsema.. berjangkit dari aku juga.. sorry sayang mama.. so, aku bik keputusan utk tinggal dia di sana sampai dia ok.. anak aku sorang ni ja la..

sayang intan payung..

husband aku pn setuju utk tinggal anak aku di sik.. that y, aku tinggal.. next week aku bawa balik la.. tapi anak aku lebih suka tinggal kat sana.. lagi pn bila tinggal dia di sana, kulit dia makin putih.. may be cuaca di sana sejuk n mendamaikan.. then, kat sana pn dia suka dok.. maklum la.. m.sunya rajin melayan.. cik wan n p.langnya pn ngah cuti.. so.. sakan la.. hehe.. adik, baim n dik wan... nnt k.ngah belanja makan ya.. coz jaga waffiy..

errmmm.. gambar anak kesayangan aku... nanti aku upload.. nak kena transfer dari hp..


Miss u so much.. waffiy.. mama sayangkan waffiy sangat2..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan