Rabu, 6 Februari 2013

Result Penolong Pegawai AADK s27

Ermm.. masih lagi tidak mempunyai rezeki.. dah pelbagai temuduga SPA yang telah aku alami.. tapi still x dak rezeki.. sama
juga seperti yang sebelum ni.. result temuduga utk penolong pegawai aadk juga x passed.. rasa sgt2 kecewa.. dah rasa x larat nak kerja di tempat lani..dah macam2 kerenah terpaksa aku hadapi... 

Ya Allah,
Murahkan rezeki hambamu ini

Waffiy dan Husna, 
mama sayangkan kamu berdua sgt2.. bila ya anak2 mama ni akan balik dok dgn mama.. x sabar tunggu anak2 mama besar..

Suamiku,
terima kasih kerana memahami aku.. In Shaa Allah.. sayang akan berusaha lebih gigih lagi.. semoga Allah permudahkan rezeki untuk kita sekeluarga..

Mak,
terima kasih kerana menjaga cucu2 (waffiy dan husna).. semoga mak sentiasa sihat dan sentiasa bahagia.. cek akan cuba menjadi anak yang bleh membahagiakan mak..

Ayah,
terima kasih menjaga dan menegur anak2 cek.. semoga ayah sihat2 selalu dan dipermudahkan untuk menjejaki tanah suci.. doa cek untuk mak ayah sentiasa ada... semoga dipermudahkan oleh Allah S.W.T..

Buat rakan2 sepejabat,
terima kasih diatas dorongan dan sokongan kakak2 sekalian..


Buat kakak dan adik2 aku,
semoga kehidupan kalian lebih baik dari sebelumnya.. In Shaa Allah.. semoga kita sama2 beroleh kejayaan dan seterusnya membahagiakan mak ayah.. amin3..

Buat keluarga mertua,
semoga mak,abah dan semua dapat memahami hati dan perasaanku.. sesungguhnya aku amat menyayangi kalian semua.. In Shaa Allah.. keadaan yang baik akan menjelma juga...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan